ŽIVOT SE ZÁKAZNÍKEM

JIŽ BRZY….

PŘÍSTUP, KTERÝ VYHRÁVÁ

NEJEFEKTIVNĚJŠÍ ONLINE KURZ PRO VÁS A VÁŠ TÝM, KTERÝ JSTE NUTNĚ POTŘEBOVALI – A VČERA BYLO POZDĚ.

👉🏻 Říkáte si někdy, proč vaši zaměstnanci dělají v komunikaci se zákazníky úplně banální chyby? Vždyť je to do očí bijící!

👉🏻 Nechápou, kolik práce to dalo, získat každého jednoho zákazníka, a jednou špatnou reakcí dokážou všechno pokazit?

👉🏻 Chtěli byste naučit svůj tým, jak přistupovat k zákazníkům, ale nemáte na to povahu? Nebo nevíte, jak na to?

👉🏻 Musíte řešit stížnosti zákazníků, protože vaši zaměstnanci neumí správně komunikovat?

👉🏻 Cítíte se přetížení, protože musíte neustále kontrolovat, jestli vaši zaměstnanci zvládají komunikaci se zákazníky?

Mám pro vás skvělé řešení! Komplexní kurz přístupu k zákazníkům pro zaměstnance i podnikatele v předních zákaznických liniích se zpětnou vazbou a podporou, výsledky pro team leadera a certifikátem pro úspěšné účastníky.

A co je nejlepší? Nemusíte čekat, až se sejde více nových zaměstnanců a školení mohou dostat ihned – klidně ještě před tím, než nastoupí.
 
Nechcete nebo nemůžete objednávat drahá celodenní školení? Zkuste to se mnou online cestou. 

Kdyby mě samotnou tohle někdo na začátku naučil, přeskočila bych roky zkoušení a desítky nespokojených zákazníků.

Přihlaste se na WaitList a buďte první, kdo se dozví o spuštění kurzu za first minute cenu!